czwartek, 14 czerwca 2012

Varsovie

Witajcie!
Właśnie przeglądam fotki na nk i fejsie... Tylko tyle:
HAHAHA... -.-'
Ja nie rozumiem - oni są ślepcami czy im się to podoba? Taaa, jestem zołzą. Dowiedziałam się o tym, gdy wraz ze starszym bratem w deszczowym Bożym Ciele na procesji gadaliśmy o Muse i śmialiśmy się z innych ^^
Jak nie ruski bazarek, to dziubek i główka w bok, jak nie to to szpan na Zenita ( oesu, jakbym Zenita nie miała -.-' ). Tylko JEGO zdjęcia mi się podobają. I moich koleżanek.
Wszystko idzie jak na razie ok. SCHUDŁAM 2 kg! ROZUMIECIE? 2 kg! Jeszcze dwa razy tyle i będzie moja ukochana waga. Opętało mnie i wieczorami wychodzę na rower ;) No i zauważyłam że jednak mam CHUDE nogi! Fuck yeah ^^
I dzisiaj był dzień patrona szkoły. Mówiłam wiersz przed całą szkołą. OOOOOOOO JA LATAM! Domi jest genialna ; *  No i zaimponowało mi że para kombatantów, mimo wieku ( zakładam że mają ok. 80 lat ) dotarła i wygłosiła fajne przemówienie. I nadal są parą!


Yyy....


Chcę sobie kupić szorty, rurki ( koniecznie kremowe! ), koszulę ( taką zwykłą ), no i jeszcze pare rzeczy...


Nom. Plany na wakacje? Siedzieć. Chudnąć. Oczarować pewnego młodzieńca ^^. Być pewniejsza, by móc innego młodzieńca zagadać. Tego WAŻNEGO młodzieńca.

VARSOVIE. Zajebista piosnka. Mimo że myślałam że Brodka to następna jakże (nie) sweetaśna gwiazdka polski. Ma świetny głos! Słuchać mi tu w... Ladace!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ;* Na każdy odpisuję