poniedziałek, 11 czerwca 2012

Filmy

Witajcie!
Ostatnio n blogu ''Jutro nie ma już żadnych zasad '' zobaczyłam mini-recenzję filmu ''Skóra w której żyję''. Postanowiłam obejrzeć film, i właśnie się do tego zabieram.
Inne filmy które chcę obejrzeć w najbliższym czasie to:
- Snow White and the Huntsman
- Czarny Łabędź
- Dziewczyna z tatuażem
- Wszystko co kocham ( to chyba taki tytuł ;p )
Jak patrzę na zwiastuny ''LOL'' ( nie chodzi mi o Miley C. Lecz o Ashley Green ), On the road czy jeszcze kilka... Normalnie już nie mogę się doczekać!

Chciałabym też obejrzeć jakiś film... no... typu np. Galerianki, Sala samobójców... Albo też coś takiego zaskakującego, w klimacie filmu ''Twilight'' na przykład...

Muszę skończyć oglądać Pamiętniki Wampirów ten 2 sezon. Dawno nie oglądałam... ;o

No i dzisiaj mnie coś napadło. Zrobiłam 8 kółek rowerem, pobiegałam, kopałam piłkę. Na dodatek w deszczyku i wiaterku. Hardcore ^^

A co tam u Was?
(taaa, notka robiona na szybko, ale nie chciałam robić tego chłamu jak np. pierwsze notki na blogu ;/ ).

2 komentarze:

  1. Polecam typowe wyciskacze łez typu "szkoła uczuć", "podaj dalej", "keith" , "zielona mila" , "dear john", "i wciąż ją kocham" :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ;* Na każdy odpisuję