piątek, 29 czerwca 2012

Pytania

Heej ;p
Poczułam już całkiem wakacje. Zakończenie było świetne. Tylko było długo i gorąco. Przekazanie dla mnie sztandaru ( znaczy dla tego chłopaka co to trzyma ale mniejsza ) poszło świetnie! Bałam się wyjść po świadectwo. Dostałam książkę o malarzach ^^ Jak usłyszałam że chłopak jeden miał średnią 5.6 ( tak, nie ma tu pomyłki ;x ). Ach i jeszcze jedno! ON miał czerwony pasek. Wychodził z tą połamaną ręką hah ;p
Chciałabym by w te wakacje była wielka impra. Żeby były tam koleżanki i przystojniaki. Żebym fajnie wyglądała i podobała się nie tylko sobie. aww ^^
A teraz... Przygotowałam parę pytanń dla siebie i dla Was na które odpowiecie w komentarzu.

1. Czy kiedykolwiek zjadłaś jakiegoś owada?
2. Jaki był najsłodszy komplement jaki usłyszałaś?
3. Jakie masz plany na wakacje? Jakie byłyby te wymarzone?
4. Ulubiony sklep z ciuchami?
5. Ulubiony kolor?
6. Wymarzony chłopak?
7. Spodnie czy spódnica?
8. Co myślisz na temat robienia z siebie artysty w klasie szóstej/pierwszej gimnazjum i zakładaniu strony na fejsie poświęconej swoim zdjęciom?
9. Jaką miałaś średnią?
10. Największa gafa jaką popełniłaś?
11. Trampki vs Koturny?
12. Markowe ciuchy czy sieciówki i second handy?
13. Ulubione imiona żeńskie.
14. Czy chcesz mieć jakiegoś chłopaka, miałaś jakiegoś, czy masz jakiegoś na oku?


cdn.


ODPOWIEDZI ( moje oczywiście ;p ) :


1. Nie zjadłam, ale miałam w buzi pająka jak byłam mała bleh ;/
2. W wakacje przyjechała do mnie ciocia, kuzynka i jej kolega i koleżanka. Moja siostra i ciocia są polkami, tamci są z Niemiec. Umieją podstawowe zwroty, nic więcej. No więc w dzień ich przyjazdu siostra chciała pójść na spacer. I tak siedzimy na górze u mojego starszego brata ( bo oni wszyscy mieli po 18 lat wtedy a ja 12 ;/ ) i czekaliśmy. Wtedy miałam na sobie czarną bluzę w małe paszczki kótków ( białe ) na kapturze uszy kociaków i dziury w rękawach przy kciukach. I tak się patrzę na moje ręce., a moja kuzynka szepcze coś do ucha koledze. On do mnie nagle Ty jesteś słodka. To było takie fajne ;p Akcent w szczególności ;)
3. No macie tam na początku. Chcę poflirtować, schudnąć, pójść na wielką imprezę i zrobić niebieskie pasemko. I DOBRZE SIĘ BAWIĆ!
4. Przeważnie kupuję w sieciówkach i second handach ( w pobliżu nie ma moich ulubionych sklepów, nawet w tej małej mieścinie)  ale tak to River Island, New Look, H&M, Reserved.
5. Ciemny niebieski, wszystkie morskie i z takiego mokrego lasu, lasu po deszczu, czarny też.
6. Czuły, opiekuńczy, zaradny, dziwny, hipsterski, najlepiej albo brozowowłosy albo blondyn. Ważne żeby nie był dresem.
7. Zdecydowanie spodnie.
8. Myślę że to po prostu śmieszne, gdy się robi zdjęcia kwiatków i jest się wielkim polish artist jak to mówię ja.
9. 5.0
10. Oj... Jest tego mnóstwo. Jedna z tych to jak sobie na holu stałam, odwracam się a za plecami stoi On a ja się lampię na niego jak jakaś ciota. No to nie taka wielka gafa, ale dlatego właśnie tylko ją cytuję ;D.
11. Trampki wygodniejsze są, a koturny ładniej podkreślają mi nogi. I to i to.
12. Częściej sieciówki i sh bo w pobliżu jest tylko... no nie są dwa centra handlowe i tylko w jednym są te markowe sklepy, nie za często tam chodzę.
13. Sabina, Alicja, Martyna ( ;] ), Marta, Laura, Lena, Róża, Rozalia. Lubię te staromodne.
14. Chcę tylko z Nim pisać na razie, wystarczyłoby mi tylko to, miałam jeżeli można to nazwać ''chodzeniem'', no jak widać podoba mi się M. ;33


To tyle. Czekam na długie i wyczerpujące odpowiedzi.


Na koniec jeszcze jedyna chyba piosenka Katy Perry ( bo wiecie że innych słucham ) która mi się podoba i przywołuje wakacje:
I jeszcze inna:
PAAAA ;3





4 komentarze:

  1. 1. Nie.
    2. "Najpiękniejsza dziewczyno na świecie daj chipsa" ahahhaaha - kolega. c:
    3. Nie mam planów, po prostu miną tak jak wszystkie inne - bez zastanawiania się, co będę robić jutro. Pewnie wrócę na PS, będę pisać, oglądać filmy i łazić po mieście i jeździć na rowerze. I chciałabym iść na jakiś koncert. Ale nie taki na 100 osób w jakimś klubie, tylko taki pod gołym niebem z wielką sceną i świetną muzyką. :3
    4. Pull&Bear.
    5. Nie mam. Lubię wszystkie oprócz żółtego, zielonego i różowego.
    6. Taki, który by mnie słuchał, przytulał, trzymał za rękę i dawał swoją bluzę gdy się robi zimno. Taki, który zawsze odprowadziłby mnie do domu i pocałował na pożegnanie. Taki, dla którego będę najważniejsza. Najlepiej gdyby miał niebieskie oczy, ale wszystkie kolory są piękne. No i nie lubię blondynów.
    7. Spodnie.
    8. Dziwne pytanie. Artysta to pojęcie względne. Prawdziwy artysta nigdy nie nazwie siebie artystą. Jednak znam dziewczynę w mojej szkole, która naprawdę robi genialne zdjęcia. Mało tego, nawet dostała pracę w Miejskim Ośrodku Kultury jako fotografka, a ma 15 lat. I miała także własną wystawę prac w Ośrodku Działań Artystycznych. Podobno jest bardzo fajną osobą (znam ją raczej z widzenia), ale często tworzy wymyślone problemy. Może taki jest skutek zakładania stron typu Bla Bla Photography - że ktoś chce być ciągle w środku uwagi. No i tą opisywaną przeze mnie dziewczynę zawsze cechuje dziwny wygląd. Na zakończenie roku miała zielone dredy. *u*
    9. 4.40
    10. Pomyliłam środki przypisane od dermatologa i użyłam bardzo mocnej maści na twarzy przez trzy dni z rzędu, chociaż miałam to nakładać raz w miesiącu. Skóra z twarzy zeszła mi niemal całkowicie, w niektórych miejscach popękała aż do krwi. Wyglądałam strasznie. Nie wychodziłam z domu przez kilka dni.
    11. Trampki.
    12. Markowe lub z internetu. Właściwie nie mam innych, bo nie chodzę do SH.
    13. Oliwia, Laura, Kamila, Marlena.
    14. A pff. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry za czternastkę ;x xD Dobre z tym dermatologiem, też bym nie wychodziła z domu ;c Chłopak ten co jest u ciebie w 6 to ma także te cechy które ja lubię + całowanie po szyi *3*

      Usuń
  2. 1.Nie wiem,ale podobno podczas snu człowiek zjada w życiu ileś tam pająków,no więc...xD
    2.Nie pamiętam najsłodszego,ale najlepszy:"Ale ty słodko mówisz kurwa" xD
    3.Plany na wakacje?Londyn.Z rodzicami kurwa.Wymarzone wakacje?Londyn.Bez rodziców.I Japonia <3
    4.Nie mam takiego,najczęściej kupuję w necie.
    5.Niebieski i czarny.
    6.Równie pojebany i zboczony jak ja,a jednocześnie taki noo...kochany xD Taki,z którym nigdy nie zabrakłoby mi tematów,który dawałby mi swoją bluzę,gdyby było mi zimno i odebrałby telefon ode mnie w środku nocy.Dłuższe(ale nie długie) włosy i grzywka.
    7.Zdecydowanie spodnie,nawet nie noszę spódnic xD
    8.Cóż,nie moja sprawa,niech ktoś robi co tam sobie chce :)
    9.4,71,jedna ocena do paska!
    10.Ojj,dużo tego było,ale w tej chwili nic mi nie przychodzi do głowy...
    11.Zdecydowanie trampki,na obcasach,koturnach,itp. to ja nawet chodzić nie umiem xD
    12.To i to,chociaż do sh rzadko chodzę,sama nie wiem czemu :p
    13.Alicja,Marta,Ewelina,Nadzieja.
    14.Jak się jakiś trafi,to niech sobie będzie xD Nie miałam,a czy mam...A pff!xd

    Zapraszam do mnie:avehellburn.blogspot.com
    :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę. LONDYN <3 Moja koleżanka miałaby czerwony ( 4.72 ) ale oczywiście panu naszemu nie chciało się zmienić jej oceny z infy i nie miała ;//

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ;* Na każdy odpisuję