niedziela, 27 maja 2012

Ło Jezusie Nazarejtski...

CZY TO SIĘ MUSI TAK CIĄĆ?! wtf?!
Chciałam zmienić nagłówek i odrobinę cały wygląd bloga. Niedość że się tnie, nagłówek jest za mały, zdjęć po prawej stronie do skasowania jest ogrom.
Oto jak miał wyglądać nagłówek:
Nic specjalnego, ale by był. Lecz nie, nie nie...
GDYBY KTOŚ CHCIAŁ ZROBIĆ COŚ W TYM STYLU ( chodzi mi o te głowy, nie o kolory ) proszę bardzo. Niestety, nie mam żadnego wynagrodzenia.
PZT. Jeżeli ktoś by chciał pisać bloga ze mną niech napisze pod notką i ewent. napisze jakąś przykładową notkę i trochę siebie opisze. To tyle.
Ogarniam Chrome'a.

PS: Czy nerki mogą boleć? Znalazłam w necie pytanie. Kto odpowie poprawnie, ma 10 pkt u mnie.

2 komentarze:

  1. Nagłówek świeeeeeetny, tylko sęk jest w tym, że zawsze trzeba brać pod uwagę wymiary c:
    Nerki? Jak miałam 5 lat leżałam w szpitalu na nerki. I o ile pamiętam to bolało. W dolnej części kręgosłupa *o*
    A czemu pytasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, chciałam później to rozciągnąć ( taa, geniusz ) ale wyglądało to masakrycznie.
      Znalazłam w necie pytanie, bo jeszcze mnie bolało właśnie tek jak przed kompem siedziałam ;///

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ;* Na każdy odpisuję