środa, 30 maja 2012

A niech to wszystko...

JEŻELI KTOKOLWIEK POWIE NA TYM BLOGU, ŻE KOKO EURO SPOKO TO FAJNA I PROSTA DO ZAGRANIA NA PIANINIE PIOSENKA, TO PRZESYŁAM MU MORDERCZE, MENTALNE SPOJRZENIE!
Wtf?! 45 minut grania na pianinie tej piosenki ( z różnymi dodatkami oczywiście ) = zmasakrowane małe paluszki. I właśnie bardziej lubię syntezator xd
Mam wrażenie że pan od muzyki gdyby mógł to chyba by mnie wyniósł na ołtarze za to że te 4-5 razy byłam na chórku. Wyobrażacie sobie że mam za to szóstkę z muzyki, nie będzie mnie więcej w tym roku pytał i... nie muszę nosić książek?! I tak będę xdd
Znowu kocham MUSE! Tzn. nigdy nie przestałam, ale jak popatrzyłam na foty z muse.mu jak robią  nową płytę, i posłuchałam STARLIGHT to... normalnie boję się że mój ( jeżeli takowy będzie w co wątpię ) przyszły chłopak będzie musiał z nimi rywalizować xdd w sumie, to nie ma o co ;[
Następna sprawa. Nie widzę Go. Wszystko mnie choler... denerwuje ( jako osobie krztałconej, nie wypada mi przeklinać, to poniżej mojego poziomu, 1...2...3... już. spokój. ) Czy nie może być tak, że wszyscy mówimy otwarcie o wszystkim i... tym? JAK TRWOGA DO DO BOGA.... wystarczy Martyna xdd
Następnie. Tak baaardzo nie chce mi się do szkoły. Chcę siąść z pop cornem i czekoladą i oglądać pamiętniki wampirów... Zauważyliście ile nas czeka filmów fajnych? Muszę koniecznie obejrzeć:
- Snow White and the Hunts... Hants.. No kur, ten myśliwy! xdd
- LOL
- Bell Ami
- On the road czy In the road nie wiem...
- no i jeszcze jakieś ale zapomniałam.
____________________________________

Zauważyłam że pragnę nie tylko Onego ale też wakacji i... odrobiny inspiracyjności... fascynującego zatracenia się w fascynujących i odstającyh od reszty rzeczach ( taak, pedobeary już myślą o tym... ).
Ehh... I czemu ja taka głupia jestem? Powiedzcie, naprawdę... no czy ja jestem taką idiotką?! Taką popapraną że nie mogę nawet ... Ok, to bez sensu. Nie chcę się znowu wyżalać.
Do napisania!
Ahh, i jeszcze nuteczka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ;* Na każdy odpisuję