sobota, 5 maja 2012

1963.

1963 - New Order

________________________________

Dlaczego 1963 ?

Jeżeli interesowałeś/łaś się kiedyś Marilyn Monroe musiałeś/łaś wiedzieć o jej romansie z Kennedym i jego braćmi - Robertem i Edwardem. 
John Kennedy został zastrzelony podczas rozpoczęcia  kampanii wyborczej z żoną Jackie w Dallas w stanie Teksas. Strzały z karabinu zostały oddane kilka razy. 
Jest wiele teorii na temat jego śmierci - Co, gdzie, kto, jak i kiedy, jednak dalej są wątpliwości. 

 Faktyczne okoliczności śmierci J. Kennedy'ego pozostały niewyjaśnione - zaginął mózg prezydenta, na podstawie którego można było ustalić liczbę snajperów, a kilkudziesięciu świadków, których zeznania stały w sprzeczności z ustaleniami Komisji Warrena, zginęło w tajemniczych okolicznościach.   ~ Sciaga.pl


Warto się tym zainteresować.

PS: JUŻ 1005 ODTWORZEŃ STRONY! DZIĘKUJĘ WAM!



6 komentarzy:

  1. zerknę sobie kiedyś na to wszystko, może być ciekawe. Ja osobiście polecam historię Ed Gein'a - amerykańskiego mordercę który trzymał w domu różne "dziwne" rzeczy swoich ofiar np. abażury lamp i obicie jednego z foteli wykonane z ludzkiej skóry,pas z ludzkich sutków, maski wykonane ze skóry zdartej z twarzy martwych kobiet itd. :I tu masz link http://pl.wikipedia.org/wiki/Ed_Gein

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oesu... Okropne. Na pewno poczytam, lubię tak czytać takie rzeczy.

      Usuń
  2. Słyszałam o tym, choć co prawda za Marilyn nie przepadam (za dużo tych wszystkich motywów z jej udziałem). Chciałam sobie kupić tą książkę http://lubimyczytac.pl/ksiazka/114884/dallas-63
    Może cię zainteresuje. Autor jest fenomenalny (kto by nie słyszał o geniuszu Mistrza?), więc to pewnie kolejny świetny egzemplarz. Ja ostatecznie nie kupiłam tej książki, bo wybrałam inną. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Looknę, a jaka wybrałaś? ;)

      Usuń
    2. "Pożeracz Snów" - przeczytałam w jeden dzień, świetna bo w końcu bez happy endu. :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ;* Na każdy odpisuję