poniedziałek, 2 kwietnia 2012

No witajcie.

Zabawa drukarką hah ^^
Witam Was moi drodzy czytelnicy.
Eh, ostatnio zauważyłam, że znów robię się wielce komercyjna, że trochę schudłam ale jednocześnie mam większy apetyt, że odnowiłam przysięgę małżeńską z zespołem MUSE.
Rekolekcje były dwa tyg. temu chyba. Eh, cóż to była za abstrakcja *.* " Jeszcze 10 min polaka? Nie idziemy" arghh ale niegrzeczne jesteśmy, mrrau!
Jutro wolne, już tylko iść w środę i przerwa świąteczna. Teraz jestem sama w domu, brat pojechał do lekarza. Po cóż miałabym z nimi jechać?!
Brakuje mi przesiadywania w szatni jak w 4 klasie ;( Pan niemrawy, to teraz pan mister piękności ( taaa, piękności ) . Ja wiem, nie jestem ładna zbyt, ale dlaczego cały czas mnie kojarzyć z nim trzeba?
Miałam okazję ostatnio, luknąć na tzw. 'obiekt' ( no wiecie ktoś kogo lubię bardzo, a on mnie nie zna... zna ale z widzenia ) nawet uwaga 3 minuty. To był najlepszy dzień w tygodniu awww ^^ No i uwielbiam wuefy na hali z gimnazjum. Oczywiście tylko z I a z gimnazjum xdd
Powiedzcie co mogę zrobić w sprawie poniżej.
Otóż. To są moje i mojej paczki teksty:
Me gusta... Tap Madl, Szlachta sie bawi a mluństwo i chołota rozprzestrzenia, łeułeułeu łeu, Dupaa ( a to taki pan. jemu nie przeszkadza to, lecz nawet jest zafascynowany  *.* nie wiem czy słowem, czy po prostu go nie rozumie, mniejsza), ten funpack z ofcami faaan paaaak haade faaan paaak, FAK...CZITURY?
Ok, na razie to zostawmy. Otóż na wuefie ostatnio podczas gry, ja jako jedyna z klasy byłam w klasy przeciwnej drużynie. Im składy nie pasowały, bo byłam w drużynie swojej klasy, choć wybitnie dobra w palanta nie jestem. No i jedna dziewczyna odchodzi i płacze bo ( jak uznała ) 'gra jest niesprawiedliwa' . Facetka zabiera wszystko i przez cudaaaśną klasę A musimy biegać 2 kółka naokoło duuużego placu.  Czasem ( przyznają ) zdarzyło nam się nałożyć dresy na jeansy czy coś. Ale ona musiały od razu facetce podkapować. Dobrze że akurat nie miałyśmy tak nałożonych. No i w ten sposób ( pani sprawdzała tylko czy tak jest u NASZEJ klasy B ) dowiodłyśmy że pani ufa tylko klasie A. Dlaczego? Bo są lalkami barbie, które (pomimo całej mojej tolerancji ) wyglądają jakby się zgubiły w domku dla lalek w drodze do łazienki gdzie czeka na nie Ken. Ludu jaki KEN?! No i teraz nasze teksty zaczęły ściągać. L:udu, wiecie, to brzmi dziecinnie ale to nie do wytrzymania! Idziemy i tylko nasze teksty. Dziękujemy - wiemy że jesteśmy najkreatywniejszymi osobami w szkole, ale czy trzeba wszystko kopiować? Chyba nie...
Ok, idę robić sobie kanapkę z serem SERENADA ( wędzony radamer. kocham sery. ) Paaa.
 PS: Oglądałam wczoraj MBtM. Już myślałam że jurorzy nie wybrali FiC. Jednak... sami odeszli. ;''''( W takim razie faworyci to Aleksandra jakośtam, Teddy Jr. , chłopcy kontra Basia i...chyba tyle ;(

NUTECZKA:

 Nie mogę się doczekać nowej płyty. Ehh... Wczoraj robiłam albumy Muse... od 2004 do 2012 albumy ze zdjęciami. Jeszcze 2003 i 2002 ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ;* Na każdy odpisuję