poniedziałek, 26 marca 2012

Pomidore Amore.

Ach, jem pomidore amore. Ajj, gorące xd
No i w domku jestem. Zwolniłam się dziś po 4 h ( awww ^^ ) żeby zostać z bratem. Teraz jestem z owym bratem w domku. Zaraz ( ponownie ) obejrzę Sagę - Zaćmienie. Ech, pogorszyłam się z nauki. Na prawdę. 3 z polaka? Przez te 5 lat miałam tak może raz. ;'(  Ale no najbardziej mi zależy na tym by mieć dobre oceny z angielskiego, polaka i przyry w tym semestrze. Postanowiłam że będzie 5.0 i będzie. Wiecie, chcę zostać dziennikarką, jeśli się nie uda to może nauczycielką j. angielskiego lub praca w teatrze? nie wiem. Na razie na szczęście nie muszę podejmować tej decyzji.
Nutka:




Nie wiedziałam o co chodzi z tą Laną, ale ta piosenka nawet wpada w ucho. Fajna. Myślałam że będzie następną tanią gwiazdką.














Nie będę oryginalna - francuz jest pikny ;)









Uwielbiam jego teksty. xdd













Brat mi pokazał jeszcze przed sławą utworu i naprawdę byłam pod wrażeniem.








KID ANDROID.

11 komentarzy:

  1. dobre pioseneczki ;)
    hmm nie cierpie pomidorowej !

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyroda? Jesteś w podstawówce? Nie pytam z ironią, ani nic z tych rzeczy, tylko tak dla pewności. c ;
    Nie polecam ci zawodu nauczycielki. Pewnie nie oceniam tego zawodu subiektywnie, wybacz. Po prostu jestem uprzedzona, bo moja prababcia, babcia i mama to nauczycielki. *-* Jeśli kierujesz się ku jęz. angielskim, to musisz wiedzieć, że studia filologii angielskiej są bardzo trudne. ; D
    Lana Del Rey jest świetnaa. Szkoda tylko, że ma takie mdławe piosenki. ; <
    Ough, nienawidzę Zmierzchu, yh, hyh. Oglądałam i czytałam wszystkie części - miałam straszną fazę na wampiry właśnie w podstawówce, ale dojrzałam i zauważyłam, że te książki to strata czasu. Serio, Stefcia choćby bardzo chciała nie może się pochwalić talentem pisarskim. Tylko jego brakiem. Opisy Edzia, jego dialogi z Bellą - masakra.
    Jakie książki jeszcze czytujesz Hullu? ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, tak jestem w podstawówce ;c A na ile wyglądam? ;)
    Czytałam Sagę Zmierzchu, Serie niefortunnych zdarzeń, Harry'ego Pottera, Złodziejkę książek, Ulysses Moor: Lodowa Kraina ( ahh, klimat że po prostu... ponuro, aptekarz, powódź. wielbię ^^ ) Książki Ewy Nowak nawet są fajne, Hera moja miłość jest genialna, Mgła zapomnienia i SMS z zaświatów to cudowne książki. Czasem ciary, ale akcja na początku ( 2-3 rzdz. ) jest bardzo nużąca.
    Może z ocenami trochę przesadzam, ale na prawdę, czuję ogólnie że coś jest nie tak. Wiecie, niby się uczę, ale nie umiem tego i tego. No i motywujące strasznie to, że jak nie napisałam jednego zadania na sprawdzianie, a mama od razu że " No czyli się nie nauczyłaś ". No moja mama też jest nauczycielką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No a dziennikarstwo, cóż... pracować bardzo bym chciała w gazecie dla nastolatek, pisząc o problemach w społeczeństwie BEZ CENZURY. Wszyscy są zdziwieni że już jak ma się 11 lat niektórzy piją, palą. Ja nie robię tego, pomimo że kumpluję się z osobami które rzeczywiście to robią. Ale nie, ludzie się dopiero ogarnęli. No ale wracając do pracy... jak wspominałam kusi mnie też teatr... no i ASP. No i jeszcze filologia angielska. Nie uwierzycie - kiedyś nawet zastanawiałam się nad MEDYCYNĄ 0.0 jednak nie jestem taka mocna w nauce tego wszystkiego. ;) A wy kim chcecie być?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybacz, że tak późno odpisuje, ale nie mam czasu wszystkiego ogarnąć (korki, prace domowe, sprawdziany itd.)
    Um, wychowałam się na Harry'm! <3 A Nowak, to moja ulubiona polska pisarka. "Pierwiastek Zero" jest moim zdaniem najlepszym utworem ów pani. c ; Kocham s.f. No i po za tym "Żegnaj Jaśmino" to wstrząsająca, ale świetna powieść.
    Teatr jest fantastyczny! Uwielbiam chodzić na sztuki, ten kontakt z widzami, często improwizacja aktorów, mmm, to nigdy nie zastąpi telewizji! O ASP też myślałam, ale właściwie ciężko potem znaleźć dobrze płatną pracę, a nie chciałabym wylądować jako nauczycielka plastyki.
    No i medycyna... Moje największe, aktualne marzenie. Śmieje się, że oglądałam za dużo Dr Housa, ale chyba nie tylko on mnie zaraził tą dziedziną. Mam częsty kontakt ze szpitalem - niestety, i jako że sama jestem pacjentką, to potrafiłabym zrozumieć co oni czują chorzy. Kierowałabym się ku reumatologii dziecięcej, czemu? Ano może kiedyś powiem. ; )
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam dodać - na ile wyglądasz? Po zdjęciu, które masz jako avatar uznałabym że na conajmniej 14. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę? Mam dwa lata mniej. Proszę, nie weźcie mnie w tej chwili za pokemona. Coś czuję że piszę dla osób o wiele starszych. Wiesz, mam 12 lat i nie jestem zbyt urodziwą osóbką - oczy, nos, piegi... hah, niby zawsze chciałam je mieć -.-' Dlatego zdjęcie tak rozjaśniłam. Ale thx za tę miłą opinię ;* Muszę zmienić te zdjęcie. Wiesz co? Zdecydowałam się - chcę być dziennikarką - fotoreporterką. Robiłabym np. foty jakieś takie... mocne i robiła do nich artykuł o problemach młodzieży w społeczeństwie - przemoc, prochy, anoreksja, picie... chcę to robić.

    OdpowiedzUsuń
  9. lecz filologia i teatr dalej kuszą. nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Weź mi nic nie mów o nosie, ahahaha. Za pierwszą pensję jaką dostanę w przyszłości kupię sobie operację plastyczną. *-*
    Hullu, masz jeszcze maaasę czasu, żeby się zdecydować! Trzymam kciuki, żebyś dobrze wybrała i spełniała się zawodowo. c ;

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem, ale maaaasa czasu za kilka lat będzie jużtylko maską czasu... ;( hah Ach, te nosy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ;* Na każdy odpisuję