niedziela, 5 lutego 2012

Poniedziałek.

Dziś poniedziałek.Chcę ( znowu ) pojechać na zakupy xd mam nadzieję  że się uda.
Dzień dobry. Tu sami-wiecie-kto o 6:23. Jakoś później wstaję. Ale to dobrze bo nie pójdę z sińcami pod oczami jakby ktoś mnie pobił. A teraz drobna masa przemyśleń. Tak, znowu.
Jestem całkowicie PRZECIW ACTA ale nie wychodzę na ulicę żeby to pokazać. To ciekawe doświadczenie (maski są boskie <3 ) ale to tak samo można by było wyjść i sprzeciwiać się temu że nie możemy ukraść  samochodu. Jeśli kogoś uraziłam to przepraszam. Jestem przeciw ACTA .
Ale mam fajne sny. Moja głowa tęskni chyba za szkołą xd
Pogoda mnie przeraża. Zimno. Śnieg nie pada. Pokażę zdj. na końcu.
Uczę się grać na syntezatorze. Już naprawiony. Przedwczoraj do 22:30 rozgryzaliśmy new born - muse. To wcale nie takie proste jak się ma takie malutkie palce jak ja. Po prostu nie sięgam czasem klawiszy do następnego taktu.
Od soboty umiem kawałek: new born - muse , resistance i exogenesis symphony part 1 poprzedniej grupy, refren s&m rihanny, bella's lullaby i  bogurodzicy początek. Całe umiem jedynie lulajże Jezuniu xd
A co u Was? Napiszcie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ;* Na każdy odpisuję