sobota, 4 lutego 2012

Niewypał.

Dzisiejszy dzień jest kompletnym niewypałem.
Rano jeszcze miałam jechać na zakupy. Ale oczywiście, była niska temp. no to nie jadę. Ale teraz gdy jest cieplej o 10 stopni to i tak nie jadę. Właśnie mój braciszek strzela do mnie z zabawkowego pistoletu hah xd . Słyszeliście z pewnością o sprawie półrocznej Madzi. Straszne. Ale... no moim zdaniem, ona była w szoku. Nie chcę spekulować ale z takimi przeżyciami to moim zdaniem... to kontrowersyjny temat, odłóżmy go do wyjaśnienia. A detektyw Rutkowski to już marka sama w sobie ;)
No i właśnie zauważyłam że ferie przemijają, mam wielki dylemat i zagadkę no i zrobiłam tylko dwie konstruktywne rzeczy w tem czasie... Znowu piszę z komóreczki ;)  No dobra... podzielcie się ze mną co robicie w ferie, to może coś mnie natchnie. Jak narazie dużo rysuję...
bye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ;* Na każdy odpisuję