sobota, 21 stycznia 2012

Uff!

Dobry wieczór.
UFF! We wtorek mamy imprezę w szkole i właśnie wybierałam w co się ubiorę. Nałożę niebieską spódnicę, bluzkę z dekoltem, fajną marynarkę w pionowe paski, opaskę w stylu hippie i buty jakieś. Może pazurki pomaluję na mój 'avatarowy' kolor.
UFF! Muszę schudnąć. Tyle pysznych rzeczy jest... ale nie, bo będę grubsza. No i muszę pojeździć na nartach zimą.
UFF! Zgadujcie ile mi latek dobije 30.01 . Nie zgadniecie ;/
UFF! Muszę wymyślić skąd wziąć dobrego tumblra na mojego smartofona (jak to mówiła pewna pani na pewnym spotkaniu) . Dobija mnie że te zdjęcia tak się nudzą w galerii.
No i ostatnie moje UFF! A właściwie 2 UFF'y!
1. Dzisiaj DZIEŃ BABCI! WSZYSTKIM BABCIOM KTÓRE TO CZYTAJĄ, TYM KTÓRE LUBIĄ MODĘ NA SUKCES, TYM KTÓRE ROBIĄ NAJLEPSZE JEDZONKO NA ŚWIECIE ( szczególnie szarlotkę!!! ) NO I OGÓLNIE WSZYSTKIM - WSZYSTKIEGO NAAAJLEPSZEGO!

2.  TUTAJ 
       Wejdź powyżej. Jest tam piękna piosenka! Właśnie słucham... Ehhh ;')


Co tam u Was? Oceny dobre? Jaka średnia Wam wychodzi? Ja nie liczyłam, ale oceny mam dobre, choć w tamtym roku były lepsze. Ale nie będę nic pisała, żeby się nie chwalić. I nie powinnam była tego pisać bo będzie że jestem sztucznie skromna. O mój wąs! xd


EDIT: 404 odtworzenia! Dziękuję Wam moi ukochani! 

No i jeszcze piosenka soboty i niedzieli... Oprócz tej w linku wyżej, w szóstym uff'ie, to jeszcze CRYSTAL CASTLES:


 Ja cie nie paprykuję!

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze ;* Na każdy odpisuję