środa, 18 stycznia 2012

Ekhm. Ekhm.

Witajcie moi drodzy!
Otóż dzisiaj o przyziemnych sprawach. Zapraszam na mojego tumblra.
No i dzisiaj śnieg pada. Ostatnio mnie natchnęło i robię fascynujące foty. Aparat w telefonie jest taki o ale zawsze można powiedzieć że "to tak ma być" xd
No i zmieniłam wystrój mojej tablicy korkowej. Widnieją teraz na niej czarne i niebieskie wąsy, czerwone chmury, słomiane aniołki i fioletowe słońce.No i plan lekcji, serduszko WOŚP i karty takie.
Zamierzam kupić sb jakiś przyzwoity płaszczyk. Myślę że pójdę do Top Secret i sb taki kupię. No i jeszcze chcę ukochaną listonoszkę. Jakbyście gdzieś widziały jakąś ładną i tanią ( tanie to pojęcie względne więc do 70 zł ) pisać. Uhhh. Jestem wściekła cały czas.
Właśnie przeczytałam do końca księgę drugą i pierwsze rozdziały księgi trzeciej Przed Świtem. Wiem, wolno, ale nie miałam czasu. Przed chwilą przy porodzie Belli opisywanymi oczami Jacoba się poryczałam. To się nazywają emocje. W tym tyg muszę skończyć czytać. Niedługo choinka. Marzy mi się bluzka z czarną koronką z rękawem 3/4. A koronka po środku rękawa biegnąca wzdłuż. No i + spódnica. Muszę wybrać się na zakupy.
Bye!

5 komentarzy:

  1. Ja swoją torbę kupiłam za 86 z przesyłką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam propozycje dla ciebie - kup zeszyt i nie pokazuj nikomu CO PISZESZ. Sorry nie chce być nie miła ale gorszego steku bzdur nie widziała jak na twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez komentarza. Nie każdemu musi się podobać mój blog, choć nie wiem dlaczego bzdur. Nie podoba Ci się muzyka którą lubię? Leć do swojego disco polo czy do Selenki. Albo leć do stardolla wyładować się, kupując następny różowy ciuch.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ;* Na każdy odpisuję