środa, 18 lipca 2012

No hejka millordy.

No witajcie.
Nudy. Chciałam tyle robić rzeczy w wakacja, a teraz zalegam na kanapie czy krześle i słucham beznadziejnej  popowej piosenki. Beznadziejna nieprawdaż? No właśnie, widzicie co się ze mną dzieje. Na szczęście sierpień zapowiada się fajnie - kupowanie rzeczy do szkoły, wyjazd do wujków-ciociów, przyjazd rodziny z niemiec. ŁOOOJ, BEDZIE SIE DZIAŁO!
Dzisiaj pojechałam do miasta.No nic specjalnego. Pogoda była świetna. Tak deszczowo, zimno, pochmurnie. Uwielbiam taką pogodę.
Plecy bolą mnie jak ja pierdole dalej. Nie mogę siadać czy wstawać bez skrzywienia mojej i tak krzywej mordki. W ogóle ja jakaś chora jestem. Plecy+włosy+moja-zaje-pulchnie-biście-nie-bista-budowa-ciała = MEEEEGA FACEPALM.
Pamiętniki Wampirów. O ja. One są genialne. Oglądam je po nocach. Nie bierzcie mnie za jakąś głupią fankę która zakochuje się w aktorach czy postaciach, ale Damon jest taki przystojny i ma taki zajebisty charakter ;] Za co uwielbiam PW? Za to, że są tam takie wątki, których nigdy bym się nie spodziewała.
No i co tu jeszcze napisać? Czasem naprawdę nie chce mi się prowadzić tego bloga. Millordy, nie obrażać się, bo takiej świetnej szlachty jak WY to ja nie znajdę w necie, więc nie bierzcie tego do siebie ;]
Dobra, lecę grać w wormsy albo Hard Truck. Taaak, stare płyty z grami mojego brata. Są świetne xD
Pa ;*

4 komentarze:

  1. Ja tam wolę Paula i Stefcia. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Damona i nie chodzi mi tylko o wygląd ;p

      Usuń
    2. słuchaj odnośnie twojego szablonu na blogu - znalazłaś już kogoś, kto by ci go zrobił? c: Jeśli nadal nie to zajrzyj tutaj: http://szabloncentre.blog.onet.pl/ . Ostatnio autorki zaczęły robić szablony na blogspot, może wybierzesz sobie coś ładnego. Ja już miałam nawet jeden wstawiać, ale tło było zbyt wąskie i zdjęcia wystawały. XD

      Usuń
    3. Oooo, fajnie. Z jedną dziewczyną się umawiałam ale chyba coś nie wypaliło, nie pisała. Zajrzę, dzięki Hunter ;**

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ;* Na każdy odpisuję