niedziela, 3 czerwca 2012

Must Have summer 2012

No więc, ekhm. Nie jestem pewna czy to nazywa się dokładnie MUST HAVE. Po drugie, nie będą to te super duper hity pastelowe itd. czyli to co jest najmodniejsze. To to co mi się aktualnie najbardziej podoba.


 1. KAMIZELKA/KATANA JEANSOWA. Jest to hit, sama posiadam jedną kamizelkę i chcę zakupić jeszcze jedną. Ta pochodzi z New Look.
 2. ASYMETRYCZNA SPÓDNICA. Absolutny hit. Teraz jest tego wszędzie pełno, a gdy chciałam taką w marcu to żadnej nie mogłam znaleźć. Ale tak czy siak - jest genialna. Niestety, dla pań o raczej chudych i zgrabnych nóżkach i kolanach ( czyli nie dla mnie nad czym bardzo ubolewam. Przerobiłam jedną i to tak średnio wygląda).
 3. BUTKI. Jak widać - jazzówki, koturny, trampki czy sandałki. Wszystko to nadaje się na lato. Mimo iżnie lubię tego typu wzorów, trampki przypadły mi do gustu. Do nich jakaś porwana koszulka i szorty z wysokim stanem i geniusz nad geniusze ^^.







4. KOSZULA. Taka jak tu - baz rękawów, mgiełka czy jeszcze inna - aby miała taki kołnierzyk. Dla mnie absolutny hit. Do szortów? Tak. Do rurek? Tak. Do spódnicy? Tak. Jak widać - następny potomek Einsteina ;) .
 5. KOSZULKI. Topiki, koszulowe, podarte, z gwiazdami XX wieku. Ważne żeby były oryginalne, Indie/etno. Nie widać tu tego, ale muszą też być KOLOROWE.
 6. PIÓRKA. Dodać je możemy do butów, spodni, wisiorków, kolczyków, bransoletek, włosów. Są bardzo fajnym dodatkiem. Muszę troszkę pokombinować z nimi.
 7. OKULARY PRZECIWSŁONECZNE. Trzeba się w nie zaopatrzyć tak czy siak. Mnie podobają się bardzo te obok, pilotki i oczywiście lenonki. Można je kupić nie drogo, w sklepach z ciuszkami. Cieszy to, że nie ma już tylu tych dziadowskich ''bazarkowych'' okularów.
 8. KWIATOWE KOMBINEZONY I SUKIENKI. Bardzo polecam. Mam jedną sukienkę z H&M ( sh, 18 zł ). Jest piękna. Ta obok pochodzi z New Look. Coraz bardziej lubię ten sklep, za to że są tam takie zajebyste rzeczy dla nastolatek.
9. PODKOLANÓWKI/POŃCZOSZKI.. Idealne do szortów. Bardzo fajna sprawa.
 10. SWETERKI DZIERGANE. Świetne, gdy np. chcemy wyjść wieczorem w wakacje na spacer. Są świetne, były modne już rok temu, ale przekonałam się do nich dopiero w tym roku.
 11. SZORTY Z WYSOKIM STANEM. Must have nr. 1 tego lata. Są moim najbardziej poszukiwanym ciuszkiem. Nic więcej pisać nie muszę.
12. WIANEK - OPASKA. W tamto lato, był to szczyt kiczu. Dla mnie, oznaka dziewczęcości i symbol dzieciństwa. Muszę kilka pozaplatać ;)









Notka trochę nieogarnięta. Pokazałam co lubię nosić i co w najbliższym czasie zamierzam kupić ( oprócz kilku innych potrzebnych mi rzeczy ) . Nic specjalnego. Może znaleźliście coś dla siebie?

4 komentarze:

  1. asymetryczna spódnica jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba, może nie akurat w takim kolorze, ale i tak jest zacna!

      Usuń
  2. jeansowa kamizelka, szorty z wysokim stanem i koszula z kołnierzykiem - boskie. <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ;* Na każdy odpisuję