środa, 11 kwietnia 2012

Ojej, dlaczego tytuł posta to najtrudniejsza rubryczka do wypełnienia?!

Oj jak ja ich wielbię ;333

Dziś było naprawdę super. Na dodatkowych z przyrody, okazało się że będę narratorem na uroczystości z okazji Dnia Ziemi ( 22.04 ) . W dodatku na chórze, nie będę z siebie już robić pośmiewiska moim głosem ( ludzie! ja mam głos, ale nie mam słuchu ;) w jednej części Harryego Pottera były takie roślinki, od których krzyku mogło się stracić słuch. Moi pobratyńcy ^^ ) na chórze, bo chodzę tylko dlatego by mieć 6 z muzy i na koniec średnią 5.0 ( obiecałam i będzie! ) . Gdy powiedziałam że grywam na syntezatorze, to pan od razu powiedział że mogę się podszkolić u niego ^^ Trochę się wstydziłam, ale to lepiej i tak niż ''śpiewać'' czy grać na flecie, gdyby była osoba na chórze, która tylko na to czeka xD .
 Ale śliczny onn <3 omnom.
Mojej kumpeli proponowałam, żeby wybierała chłopaka na losy - czy ten czy ten, skoro oboje jej się podobają. Jak myślicie, jakie może być wyjście z labiryntu? ;) No i potem poszłam do kumpeli, 4-5 razy prawie wywaliłam się zaczepiając się o gałęzie. Robiłyśmy zdjęcie. Najlepsze było w podskoku xD . Oj, no kończę, bo zaraz stanie się moją obsesją wypisywanie, jaka to ja jestem, na blogu ;) Zamiast tamtego pomysłu ( jednak nie wiem jak to zrealizować ) będę chyba dodawać oceny gwiazd. Od czasu do czasu będę też dodawać artykuły. Moje cele? Chcę zrobić artykuł o rynkach, second handach, muzyce rockowej, stylu grunge... dzisiejszej polskiej młodzieży. To wszystko moje obserwacje. Otóż, wiem, jestem młoda żeby robić takie notki o np. młodzieży ale cóż... Interesuje mnie to <3
Paaa!
PS: Ależ zboczone FF znalazłam na TIP ;o

4 komentarze:

  1. Oceny gwiazd? Wiesz, życie i styl celebrytów interesuje mnie jak zeszłoroczny śnieg. Nie lubię plotkarskich portali, a kolorowe gazety kupuje raz na 2 miesiące. Za to pomysł za artykułami brzmi znacznie lepiej. W końcu chciałabym się przekonać, jak piszesz w poważnym tonie. Niemniej, twoje notki się przyjemnie czyta. ; )

    Dodam coś jeszcze - Hullu, dzięki, że poświęcasz na czytanie moich wyżaleń swój czas. Serio, to bardzo mnie podbudowuje. A twoje komentarze napawają energią do działania. c ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję. Wiesz, pisałam notkę w pośpiechu. Nie chodziło mi o oceny gwiazd tylko ich ubrań . Dziękuję że piszesz o mnie coś takiego że cię podbudowuję, bo to wiele dla mnie znaczy. A i co do moich notek, to teraz jestem przerażona co ja zrobiłam z tym blogiem ;o

      Usuń
    2. ahahaha, widzę, że trochę szalejesz z tłem i nazwą bloga. Mam nadzieję, że pomyślnie zakończysz swoje eksperymenty. ; D

      Usuń
    3. Eh, no nie wiem... Spróbuję xdd

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ;* Na każdy odpisuję