wtorek, 17 kwietnia 2012

O Jesus, Kociaki, jak ja Was I'm sorry!
Jest tyle konkursów w których nie chce mi się brać udziału, ale muszę... Przepraszam, nie będzie mnie tu. Znajdziecie mnie na moim... tu xD To nie znaczy że bardziej kocham tamtą stronę niż mojego bloga, ale tam wstawiam przede wszystkim foty, co zajmuje mniej czasu niż dodanie tu jakiejś sensownej notki ( takowej jużdawno nie było ) lub artykułu.. Błagam wybaczcie... Muszę poprawiać oceny, muszę tyle zrobić... PRZEPRASZAM I BŁAGAM, ZAGLĄDAJCIE CZY PRZYPADKIEM NIE MA NOTKI ;'''(

3 komentarze:

  1. Ej no, wracaj szybko! c ;
    Ja również posiadam tumblra. Ale prowadziłam go jedynie przez ferie. *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że szybko będzie coś nowego, ponieważ no, zakochałam się w Twoim blogu <3 Te zdjęcia i muzyka to coś co naprawdę uwielbiam :) Sam klimat przyciąga :)

    xoxo
    spooky-fashion.blogspot.com
    P.s. Obserwuję także na whi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wracam na bloga. Nie ogarnęłam niczego, ale przynajmniej wiem, że nie mogę żyć bez tego bloga dłużej niż tydzień <3

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ;* Na każdy odpisuję