czwartek, 5 kwietnia 2012

ehm.

Witajcie.
6:51. Zaraz polecę się uczesać i przebrać. Zrobię jakieś kanapeczki. Wiecie co? Na prawdę czasem mam takie dni, gdy nic mi się nie chce, nawet tu wejść i się wyżalić. Wczoraj kupiłam kurtkę czarną, do kolan, zwężaną i zawiązywaną. Na wieszaku nie wygląda za ładnie, lecz na mnie lepiej (samochwała xdd ^^) . Będąc w sh kupiłam drugą kurtkę za chyba 10 zł. Ocieplana, w kratę. Zapinana na... oj dam fote ale potem bo teraz nnie chce mi sie ^^ . Mam pomysł. Może bym wstawiała tu zdjęcia i dorabiała do nich historyjki¿ Chyba jeszcze nie było. Podoba wam się¿ Jeśli nie to piszcie, jeśli tak to... też piszcie ;) .




6 komentarzy:

  1. w sumie fajny pomysł, możesz spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh jak fajnie ^^ Tylko niestety, chyba nie dzisiaj ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł, zrealizuj go, zobaczymy jak wyjdzie. :)
    Może masz ochotę na współpracę naszych blogów?
    http://pietrekwrobel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł. W takim razie czekam na taki post. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, dawno mnie nie było! ; D Myślę, że powinnaś spróbować. Chętnie bym poznała w jakim stylu piszesz historię. c ;

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. / też kocham spać, hehe :D

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ;* Na każdy odpisuję