piątek, 17 lutego 2012

Po feryjach xd

Witam Was znów.
Po feriach... hmmm...ocenki w sql to 4,6,3,5. Cztery za zeszyt od historii, sześć ( wciąż w to nie wierzę o.o ) z matmy. Wow. Trzy od mojej ukochanej pani od wuefu. Dobrze ma bo sama przez tego za... ( cenzura ) kozła wieeelkiego nie musi skakac. A pąć z polakaa  xd .
Ale mniejsza. W końcu kupiłam co chciałam. Yeah. A t a k i j e d e n przepuścił mnie w drzwiach. Normalnie doznałam szoku.
Kunegunda i te sprawy xd Umiem prawie całą kołysankę belli yupi!!! Hah. No i jak zwykle gdy dłużej nie ma mnie w sql potem zaliczam wtopy xd A co u Was?


2 komentarze:

  1. Lubię skakać prze kozła, ale moja babka od wf chyba się na mnie uwzięła. Gratuluję szóstki z matmy. Ja zawsze mam głupie 3+ -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuuję *uśmiech stewardessy* ;) Znaczy, wiesz. Ja jak skakałam przez kozła a nie przez tę skrzynię to się mało nie zabiłam xd Ta odskocznia była daaaleko ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ;* Na każdy odpisuję