poniedziałek, 30 stycznia 2012

Nie mam kompletnie żadnego pomysłu na tytuł. O wiem! DOMINO.

Witam Was moi ukochani przybysze z dalekiego północno - wschodniego pantałyku. Ja już sama siebie przerażam...

Tak więc, nieskromnie powiem że dziś moje urodzinki! Nie robię żadnej imprezy, tylko kilka bliskich mi osób zjeżdża się do domku. Z okazji urodzin, pojadę na zakupy coś sobie porządnego kupić.
Oto lista rzeczy:
Płaszcz z Trolla, listonoszkę ( tak, tak, nadal jej nie mam. Ale teraz oczywiście jak powiedziałam ze chcę mieć to już ktoś musiał też tego chcieć -.-'  nie mówię że z klasy, ale może z klasy) z Reserved, bluzkę z Butiku no i wisiorek z Cropp'a. Jak pomyślę jak to będzie razem świetnie wyglądało z moimi kupionymi dość niedawno rurkami z przetarciami to powiem nieskromnie - aż mnie ciary idą. Chciałam tu dodać linki do tych rzeczy, ale nie wiem dokładnie co można w związku z ACTA także tego xd Mogę się wydać Wam śmieszna - lubię rozbawiać ludzi.

Właśnie mam wiele rzeczy do zrobienia we ferie:

- uczyć się na konkurs matematyczny

- przenieść się do drugiej szafy

- wykorzystać jak najbardziej konstruktywnie i pożytecznie ten czas wolny od szkoły

- zrobić tyle fascynujących odkryć i rzeczy ile się da

-  napisać parę artykułów

Właśnie słucham soundtracku Breaking Dawn part 1. Myślałam że będzie mega kiczowaty. Jednak jest zarąbisty brzydko mówiąc.
Skończyłam czytać BD . Już nie mogłam uwierzyć. Ale ot jednak była przewyśmienita książka.
Właśnie skończyłam jeść przysmażone frytki. Oł...
No i złota myśl:
To uczucie gdy facetka za tobą smarka nos w kościele...




 No i dalej przesłuchałam i aż tak mnie nie zachwycił. Koniecznie wejdźcie ( z wiocha.pl )
http://www.youtube.com/watch?v=vc32t6wgTfc&feature=player_embedded

 Ach no tak i jeszcze uzupełnienie wczoraj:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ;* Na każdy odpisuję