niedziela, 8 stycznia 2012

BĘDĘ RYCZEĆ... JUŻ NIEDŁUGO...
Ok, pierwsze zapiski które obiecałam dawno temu... Nie przeraźcie się że są tak pojechane ;)
ZAPISKI
Tutaj nie napiszę całego... Załóżmy że się wstydzę ;)

PRZEMYŚLENIA
Dlaczego ludzie są tępi? Tacy lans, oł moj gosz. 
(dalej nie napiszę, zgorszyło by to Was... heh, żart :) )

NAUKA
(dział poświęcony temu czego nie umiem i czego się uczę, będę to rzadko wstawiała, na razie stać mnie było tylko na...)
Nauka...popłaca...lecz jest ciężka...a nie... light...

KSIĄŻKI 
(to co teraz czytam/co czytałam)
Lektura ;/

FILMY
 Ostatnio obejrzane: Saga Zmierzch: Przed Świtem cz. 1
                               Nigdy więcej

Chcę obejrzeć:   Twój na zawsze
                          Welcome to the Rileys

O Nigdy więcej i Przed świtem:

Przed Świtem polubiłam, jednak kilka rzeczy nie spodobało mi się. 
Wszystko działo się dla mnie za szybko. 
Bella i Edward mieli piękny ślub, noc poślubną...
Bella wyglądała przerażająco przed porodem i w trakcie.
Gdy Edward wyją dziecko zaczął ją kąsać.
Wzruszające. Bella wyglądała jak ciało umarłej wyjęte z grobu.
Urzekło mnie wpojenie Jacoba.

Nigdy więcej ukazało w specyficzny sposób 
przemoc w rodzinie i odrodzenie kobiety.
Pięknie troszczyła się o córeczkę, lecz dobrze zrobiła 
oddając ją dla przyjaciółki na 'wakacje' . 
Zaimponowało mi w jaki sposób chciała 
siebie i córkę obronić, i że udało jej się to.



MODA

Poszukuję:
-listonoszka 
-rurki
-opaska na włosy z drutem
-bluza/sweter/bluzka

Zakupy:
Sobota. Trzeba namówić na wypad do sh i  chińczyka. I Rossmana... I ogólnie :)

Opisy:
-Listonoszka ma być brązowa, mieścić A4, klasyczna, na ramię
-Rurki mają być ciemne, albo bardzo jasny, podchodzący pod szary niebieski.
-Opaska z drutem, by można było wiązać na głowie.
- bluza/bluzka/sweter:
Bluza ma być siwa, bez suwaka z kapturem. Bluzka. Fajnie by było koszulę. Sweter taki normalnie nakładany, jak bluzka.

TOTALNIE TRUDNE SPRAWY... BO GDY DLACZEGO JA (?) NIE POMAGA, NALEŻY NAPISAĆ COŚ...
No i tu na razie pusto.


_________________________________

Mam już napisane nowe rozdziały :) A może napiszę... Nie Martyna, znowu? 
Papa ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ;* Na każdy odpisuję