sobota, 24 grudnia 2011

Rysunki

Dawno obiecywane moje rysunki. Są podpisane MS jako Ms Cookie . Oglądajcie:
Taka jakaś osóbka.


Edward & Bella ...

Co o nich sądzicie? miałam jeszcze Emme Watson i Katy Perry, Selene Gomez, Toma Feltona, Harry'ego Potter'a, Ewe Farne i innych ale nie chciało mi się przesyłać. Co sądzicie?

EDIT: Ok, dodam Katy ;)

Nie przepadam za nią ale... miałam wenę... :


Nie wyszła za ładnie co???

Jeszcze raz: Co sądzicie o moich rysunkach? Podobają się czy rysuję beznadziejnie..?

8 komentarzy:

  1. Śliczne rysunki. :)
    Wesołych Świąt. :*

    Pozdrawiam i zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rysunki! Chętnie zobaczę jeszcze resztę.
    Rysujesz normalnym ołówkiem HB?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasabi: Rysowałam je wszystkie różnymi ołówkami, nie patrząc na oznaczenia. Najpewniej rysowałam... Nie wiem. Na pewno miękkim.

    Kinga: Tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha! Te na pierwszym rysunku kropki przy uszach to wkręty do uszu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ;* Na każdy odpisuję