środa, 28 grudnia 2011

Petycja z Twilight In Polish

Dzień Dobry.
Jak wiecie, lub też nie, choć można się tego domyślić - lubię sagę Zmierzch. Może Wam się to wydać głupie i możecie tego nie pojmować jak można to lubić ale przepraszam, nie wiele mnie to obchodzi. Jakaś dziś jestem nie miła. :(
Tak więc, ekhm.
Wchodzę na stronę poświęconą sadze http://twilightinpolish.ning.com , gdzie stworzona została petycja, aby aktorzy sagi, przyjechali do Polski.Bardzo zmartwiła mnie przedostatnia notka (tu) gdzie można powiedzieć było napisane... zresztą możecie przeczytać. Petycja zatrzymała się w miejscu ponad 2000 podpisów. Zasmuciłam się, nawet nie tym że przyjadą, bo jestem pesymistycznie do tego nastawiona, ale tym że dziewczyny tak się starały, męczyły, a teraz nikt o tym nie pamięta. Jeżeli lubisz sagę, a nawet jeśli nie lubisz bardzo Cię proszę o podpis tu . W sumie, to ja pewnie i tak ich nie zobaczę, ale chciałabym by przyjechali tu z dwóch powodów.
 1. Polska zawsze była gorsza nie ma co owijać w bawełnę.
2. Chcę pomóc tym którzy chcą i mogą ich zobaczyć.

Bardzo proszę o podpis.
DO NASTĘPNEJ NOTKI ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ;* Na każdy odpisuję